27 de gener 2009

dies de part (27 agost)

Aquesta nit no he tingut gaires contraccions doloroses, però ara al matí sí. He llegit que són els pròdroms de part, hi ha qui diu "vaig estar 10 dies de part" quan et duren molts dies.
Però jo estic molt tranquil.la, perquè són dolors intensos però curts, i els puc anar passant a casa, sabent que ja dec estar dilatant poc a poc. Aquests dolors em deixen fer vida normal, quan arriba una contracció l'acompanyes com una onada perquè el mateix dolor et deixa relaxada i exhausta.
Ja veurem quant de temps passo així fins que es desencadeni el part... no crec que trigui gaires dies, però mai se sap, ja porto setmanes pensant que em queda poc... si arribo a divendres em podran dir a la visita si he avançat en la dilatació...
Continuo tenint moltes ganes, però avui en canvi penso que encara queden dues setmanes per que m'haguéssin d'induir el part. He de ser pacient, ja que vull un part natural, el més natural és que el Rai neixi quan vulgui, per tant no he de tenir presses!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada