24 d’octubre 2011

tornarem a ser pares! -el primer regal pel nostre nadó-

Avui està sent un dia plujós.. i just quan tornem de l'escola i tanquem el despatx... quan comença la nostra tarda familiar... han picat a la porta per fer-nos entrega d'un munt de sorpreses!


Ha estat la Laura de Kangura, que és un sol, i com ja li he dit té el do de fer feliç a la gent.
Fa alguns mesos vaig donar-li un petit cop de mà d'arquitecta amb el paperam pel seu show room de Kangura a Arenys de Mar i vam acordar que a canvi em regalaria l'abric Cali Calo, i que algun dia proper o llunyà... quan tornés a ser mare... em regalaria un fular elàstic.
Doncs bé, la Laura avui m'ha fet arribar l'sleepy wrap que he triat i a més ens ha fet els primers regals del nostre proper fill/a! i a més... tot ecològic!

-un sleepy wrap orgànic
-una bandolera neobullé
-un sleepy wrap bear
-un pyjama bulle de pinjarra

tots aquests productes i moltíssimes preciositats més les podreu trobar a la seva tenda on-line o al seu show room d'Arenys de Mar. Us convido a visitar el seu blog i la web que us enllaço més amunt, on també trobareu informació sobre els tallers presencials que fa, i molts vídeos de com col.locar-se els portanadons ergonòmics de manera correcta.

Gràcies Laura, és la millor manera que he trobat d'agrair-te la teva gentilesa i la teva amistat. Un petó per tota la teva gran família! tinc moltes ganes de veure-us!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada